ผลงานวิจัยที่เผยแพร่

ผลงานตีพิมพ์

ปี 2563

ผศ.ดร.ณภัคอร ศรีตระการUsing the SFL Genre-Based Approach to Improve Thai Learners’ Writing of an Explanation
ดร.ธนากร
วีระไทย
The Effectiveness of Implementing Self-Monitoring and Peer Feedback Strategies with Mixed-Ability Students in an English Essay Writing Class
ดร.ธนากร
วีระไทย
ดร.รัศวดี
เบลลาโด
Teacher and peer feedback in an EFL writing course: What do students need? (ไป Website)

ตำรา ผ่านการพิจารณากำหนดตำแหน่งทางวิชาการ

รศ.ดร.ณภัคอร ศรีตระการ
ผศ.ดร.บูรณา เขาแก้วEnglish Structure 1

ปี 2562

ผศ.ดร.ณภัคอร ศรีตระการThe effects of implementing the Sydney school’s genre-based approach in a Thai EFL writing classroom
(ไป Website)
ดร.ธนากร
วีระไทย
Self-monitoring and peer feedback strategies: Challenges and opportunities in the EFL writing class
(ไป Website)
ผศ.ดร.สุจิตรา อินทรรัศมี
ดร.รัศวดี
เบลลาโด
Factors Affecting English Learning According to the 21st Century Learning Skills of the Third Year Students of Rajamangala University of Technology Isan, Khon Kaen Campus
ดร.รัศวดี
เบลลาโด
ผศ.ดร.สุจิตรา อินทรรัศมี
Development of Teaching Materials for Reading Comprehension Using Emotional Expressions in IELTS Academic Reading Module
จิราพร น้อยภา วิเคราะห์บทนำหนังสือพิมพ์ บางกอกโพสต์
พัฐนนท์ พลหาญStrategies in English Oral Communication Employed by Thai Engineering Students across Majors and Types of Academic Programs
พัฐนนท์ พลหาญThai Business Students’ Writing Strategies Emphasizing on Writing Proficiency and Field of Study

ปี 2561

ผศ.ดร.ณภัคอร ศรีตระการAn investigation of teachers’ and students’ shared knowledge of metalinguistic terminology in a writing course
ผศ.ดร.ณภัคอร ศรีตระการ The development of English communication skills for staff working in tourist industry in Khon Kaen province: A pioneering-case study at Khok Sa Nga village and Chang Kra temple

ปี 2560

ผศ.ดร.ณภัคอร ศรีตระการInvestigating the use of hedges in students’ English essay writing
ผศ.ดร.ณภัคอร ศรีตระการTeacher perceptions and course development: A case study
พัฐนนท์ พลหาญAcademic English Reading Strategies Employed by Thai Chemistry Students with Different Reading Proficiency

ปี 2559

ผศ.ดร.ณภัคอร ศรีตระการReview of the SFL genre-based approach in a Thai tertiary context The New English Teacher
ผศ.ดร.ณภัคอร ศรีตระการFactors affecting students’ success or failure in learning English: A case study of the English Foundation Course at Rajamangala University of Technology Isan, Khon Kaen Campus
ดร.ยานุมาศ แสงใสMove Analysis of Scientific Research Article Abstracts Published in a Thai Journal
พัฐนนท์ พลหาญLanguage Learning Strategies of EFL Education Students: A Case Study of Thai Undergraduate Students
พัฐนนท์ พลหาญ Vocabulary Learning Strategies in Different Environments of Thai Business Students